neděle 27. října 2013

I LOVE BIONE!




BIONE COSMETICS = ČISTÁ, UPŘÍMNÁ, PRAVDOMLUVNÁ 


Pro ty z vás, co jste se s Českou přírodní pleťovou a tělovou kosmetikou nesetkali, je tady recenze na dva produkty, díky kterým jsem si tuto značku zamilovala...ale opravdu šíleně zamilovala.

/BIONE COSMETICS is a definition of pureness, sincerity, truthfulness. For those who have never heard of Czech organic skin and body cosmetic care, here´s why i madly and deeply love BIONE.

Přála bych si, aby tento článek mohl začínat vítěznou fanfárou neboť pro mě je BIONE vítěz. 
V čem a proč si to tato značka zasloužila? Čtěte dál..

/I wish i could introduce this post with a cadenza because frankly this brand is a winner.
Why does Bione deserve so many admiring words? Read more..

Nejprve malé představení. BIONE COSMETICS tu byla už před 20 lety. (nechápu jak je možné, že jsem ji objevila teprve nedávno).
Jedná se o produkty s označením BIO, a pozor, chtěla bych podotknout, že ač toto označení nesou výrobky nespočtu dalších značek, tak NENÍ BIO JAKO BIO!  BIONE pro mě zvítězila na celé čáře, protože je čistá, upřímná a pravdomluvná. Zaručuje vysokou ekologičnost, neobsahuje žádné ropné produkty, silikony, etoxyláty, SLES,SLS, parabeny,alkylfenoly, komplexony polyfosfáty, ani zvířecí produkty. Namísto emulgátorů jsou použity stabilizátory v podobně přírodních polysacharidů a polyakrylátové lipofilní matrice.
Teď k dostupnosti- po finanční stránce si člověk snad také nemůže přát více. Veškeré produkty seženete v řádech desítek korun českých. Žádné stovky, dvoustovky a více! ZDE http://www.bionecosmetics.cz/kde-nas-koupite najdete prodejny, kde u nás je BIONE k dostání.

/Here´s a little intro. BIONE COSMETICS established 20 yrs ago 
(i don´t understand how come i´ve found out about it just few weeks back)
The brand is special for the BIO label. I´d like to say that this is the real BIO stuff with completely no chemical additives. It´s highly ecological, free from petroleum derivates, parabens, silicons, etoxylates, sulfates.. It´s also vegan friendly.


BIONE vytváří řady výrobků s příznačnými názvy. Já jsem si vybrala BIO Cannabis
SLOŽENÍ: konopný olej + extrakt z celé rostliny. Vedle nenasycených mastných kyselin, fytosterolů a fosfolipidů dodává i řadu antioxidantů, biominerálů, vitamínů, karotenoidů a chlorofylů. Vitamin B8 Inositol, Karnosin, bambucké máslo s přírodními UV filtry, cenný mandlový, růžový a makadamiový olej, panthenol, allantoin, glycerin, vitamín E a regenerační a protivráskový oleoamin zajišťují dokonalou hydrataci pleti. 

/BIONE has created a series of products under a specific names.



Co přesně používám? / What do I use?

Jednoho dne jsem se ráno probudila, podívala se do zrcadla a řekla si, že už svou pleť nechci dál trápit chemickými složkami, které ucpávají póry. Takže jsem se pustila do hledání pleťové kosmetiky bez silikonů a ostatních výše zmíněných látek. Hledala jsem dlouho ale výsledek opravdu stojí za to. Už nějaký ten týden požívám každé ráno i večer Čistící odličovací pleťové mléko z řady Cannabis a následně pleť dočistím tamponem s pár kapkami pleťového tonika ze stejné řady. Obojí příjemně "zeleně" voní a má antibakteriální, protizánětlivé, protialergické a regenerační vlastnosti. Pozitivně působí na různé dermatitidy, u atopického ekzému, lupénky, akné, oparů. Má pleť je jemná, vláčná, hydratovaná a hlavně pozoruji úbytek pupínků, které mě už roky trápí. Jediné mínus, které u mne získává pleťové mléko je fakt, že s ním prostě za boha neodlíčím řasenku. Pokaždé vypadám jako panda, takže k odličování očí doporučuji použít přípravek k tomu určený. Ale jinak opravdu nemám co dalšího vytknout. Ještě takový malý detail- nepoužívám na mléko tampon. Nikdy mi to u ničeho (kromě tonika či přípravků na podobné bázi) nevyhovovalo. Takže já dávám mléko na prsty. V blízké době mám v plánu vyzkoušet produkty dalších řad.

/Once i woke up looked into the mirror and decided to use mainly products that are silicon free. Most people don´t even know that one of the reasons why we have clogged pores, is using products containing silicons. So I started to search for a future best friend for my skin. I´ve discovered BIONE and im the happiest. I´ve been using Cleanising milky emulsion and Cleanising tonic of Cannabis series for couple weeks now. The smell is nice and "greenish" and it´s antibacterial, antiseptic, antialergic and it regenerates the skin. Great for people who suffer from various kinds of dermatitis, atopic eczema, psoriasis, acne, herpes. My skin became restored,  soft, hydrated and i as  see the pimples are disappearing. The only problem i have is that the milky emulsion doesn´t clean away my eye makeup-mascara. I always look like a panda bear and it´s needed to use an eye cleaning stuff. But that´s a petite detail.



Už jste se setkali s BIONE COSMETICS? Podělte se se mnou a ostatními čtenáři se svými zkušenostmi :)



S.

4 komentáře:

  1. Díky za vložení odkazu do fóra, hrozně ráda čtu recenze na věci, které mě zajímají a tahle je moc fajn! Nakonec se snad pro tonikum rozhodnu i přes to, že obsahuje alkohol. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, mockrát děkuju za kladnou reakci! Já mám pleť citlivou a problematickou..od té doby co používám tuhle dvojku, tak mám pleť hezkou jako snad nikdy. Vážně jsem moc spokojená a hlavně ta cena s kvalitou nemají konkurenci..a to jsem toho vyzkoušela požehnaně :))
      Ještě jednou moc děkuju za komentář!! ♡

      Vymazat
  2. ah těšim se až budu mít výplatu! kdes to koupila? přes internet, nebo v prodejně?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V prodejně :) konkrétně v Drogerii Jasmín.. Některé(opravdu jen některé) produkty se dají najít například i v Bille

      Vymazat