středa 13. listopadu 2013

Vodní postřeh






Milé dámy, rozhodla jsem se s vámi podělit o svůj (pro mě) zásadní postřeh. Pro někoho to může být samozřejmost (velice chválím) ale ruku na srdce, kolik z vás dodržuje pitný režim? A víte, že pitný režim neznamená pití čaje či kávy? V poslední době jsem poměrně často trpěla na zánět močového měchýře. Tento problém mě donutil zvýšit příjem tekutin, tím myslím čisté vody, až na 3+ litry denně. Možná namítnete, že moje ledviny musí trpět. Je třeba si ale uvědomit, že pokud pitný režim rovnoměrně rozvrhneme na celý den, naše tělo nám jedině poděkuje. Pokud přijmeme větší množství vody najednou, stane se to, že ledviny nestíhají vodu filtrovat -> pocit plnosti, zadržování vody, příbytek na váze... a to je nepříjemné. Já piji 3 litry čisté vody denně a proč tohle vůbec píšu? Protože od té doby co jsem začala poměrně striktně dodržovat toto pravidlo, nejen, že se už nějakou chvíli úspěšně vyhýbám zánětu, ale také se cítím svěže, mám krásně hydratovanou, jemnou a vypnutou pleť, nemám tolik hlad. Chci zdůraznit, že moje pleť opravdu vypadá tak jako už dlouho nevypadala. Je krásně hebká a nové pupínky se mi už nedělají. Od puberty jsem trpěla problematickou pletí zapříčiněnou hormonální nerovnováhou a k mému čerstvému zjištění i nedostatkem tekutin v těle. Smutné je jenom to, že jsem na tohle přišla až díky zdravotním problémům. Voda má opravdu velkou sílu. 
Zde ještě přikládám odkaz na článek, který jsem nedávno četla. Lidé v komentářích předhazují grafickou úpravu druhé fotky... Ano, je to možné, některé detaily na fotce jsou diskutabilní ale ze své čerstvé zkušenosti musím říci, že mně se děje to samé co aktérce z článku.♡  


Pijete? :)

1 komentář: